FALKEN EUROALL SEASON AS210 deseni ile binek ve SUV araçlar için dört mevsim boyunca kullanılabilirlik, konfor, güvenlik ve performans açısından çok yönlü bir seçenek sunuyor.
Yenilikçi V desenli oluk tasarımı, ıslak yollarda gelişmiş performans sağlar ve suda kızaklama direncini arttırır.
Değişken mini oluk derinliği, her türlü hava koşulunda optimum kullanım ve fren performansı sağlamasının yanı sıra düzensiz aşınmayı önler.
Çok Yönlü Lamel (MDS) konumu, karda ve tüm hava koşullarında mükemmel çekiş sağlar.
Son teknoloji ile geliştirilmiş 4D-Nano Tasarımı, üstün ıslak zemin performansı, daha düşük yakıt tüketimi ve uzun lastik ömrü sağlayan gelişmiş bileşene sahiptir.
Islak zeminde üstün performans
sağlar ve suda kızaklama
direncini arttırır.
TEKNOLOJİK SIRT DESENİ TASARIMI
ÜRÜN GELİŞİMİ:
Değişken mini-kanal derinliği
İŞLEVİ:
Tutarlı profil sertliği ve merkezi
orta hat kanalları ile sürüş
performansını arttırır.
FAYDASI:
Hertürlü hava koşulunda
optimum yol tutuşu ve fren
performansı
Düzensiz aşınmayı engelleyici
tasarım
GÜVENLİKTE SON
TEKNOLOJİ
ÜRÜN GELİŞİMİ:
Çok yönlü lamel yapısı
İŞLEVİ:
Her türlü yol koşuluna uyum
sağlamak için çekiş yönünde
konumlandırılmış lameller
FAYDASI:
Karda ve diğer tüm hava
şartlarında yol tutuşu ve üstün
çekiş gücü sağlar.
ADVANCED 4D-NANO DESIGN
Düşük yuvarlanma direnci, olağanüstü güvenlik ve dayanıklılık, otomobil
lastiklerinin hem bugün hem de gelecekte yerine getirmesi gereken üç
temel gerekliliktir. Bu alandaki ilerlemeyi sürdürebilmek için Sumitomo
Rubber Industries Ltd. bünyesindeki bilim adamları ve mühendisler,
parçacık hızlandırıcıları ve gelişmiş simülasyon bilgisayarlarını kullanarak
lastiklerin moleküler yapısına ilişkin öncü araştırmalar yaptılar.
Nano seviyede olmak üzere, lastikler için kullanılan kauçuk bileşiklerin moleküler yapısını
simüle ederek kontrol etmeyi başardılar. Örneğin, lastiğin neresinde, ne kadar gereksiz
ısının üretildiğini ve bu gelişimin nasıl en aza indirilebileceğini analiz ettiler. Isı, lastik için
enerji kaybını ve dolayısıyla yuvarlanma direncini ifade eder sonuç olarak yuvarlanma
direnci yakıt tüketiminden sorumludur. Gelişmiş 4D-Nano Tasarım Teknolojisi, moleküler
yapılardaki bu gelişmiş bulguların sonucudur. Geleneksel lastik modellerine oranla %5’e
kadar yakıt tüketiminde tasarruf sağlar ve lastiğin ıslak koşullarda performansını önemli
ölçüde artırır.